Hírek
METRO Kereskedelmi Kft.: Átadták a felújított kecskeméti nagykereskedelmi egységet
2024.11.11
Az új többcsatornás nagykereskedelmi modell alkalmazásával történt átalakításoknak köszönhetően Kecskemét város és Bács-Kiskun vármegye vendéglátóhelyei és független kiskereskedői ezentúl hatékonyabban bonyolíthatják beszerzéseiket a lánc kecsekméti tagjánál. Az új ruhába öltöztetett egység ünnepélyes átadása november 7-én történt. Az áruházlánc nemzetközi szinten 2021-ben határozta meg a fő vevőcsoportokra – a vendéglátóipari és a kiskereskedelmi vásárlókra – építő működési stratégiáját. A stratégia célja kettős: egyrészről a többcsatornás nagykereskedelmi értékesítés kiteljesítése, másrészről a vállalaton belüli munkafolyamatok hatékonyabbá és egyszerűbbé tétele. Az új, többcsatornás nagykereskedelmi modell pilléreit az áruházi értékesítés (Cash and Carry), a kiszállítási üzletág, valamint a digitalis szolgáltatások alkotják. A fejlesztés mindegyik területet érinti, de az áruházak és a vevőterek átalakulása a leginkább szembetűnő. Egymás után alakították át az áruházlánc 13 hazai tagját: elsőként a budakalászi egység újult meg, majd következett sorrendben a kelet-pesti, a szegedi, a szombathelyi, a győri, a nyíregyházi, a székesfehérvári, a ferencvárosi, a miskolci, a budaörsi, a pécsi, majd utolsó előttiként a debreceni áruház. A kecskeméti üzlet őszi felújításával pedig a teljes projekt megvalósult. Molnár Balázs áruház- és vonzáskörzeti igazgató elmondta a megnyitón, hogy a munkálatok ellenére sem esett vissza az áruház forgalma. Azok ugyanis egyetlen perc kiesést sem okoztak az áruház működésében, hiszen gyorsított ütemben, éjszaka végezték őket három hét leforgása alatt – a vevők kiszolgálása ezalatt folyamatos volt. Kecskeméten energetikai korszerűsítés is történt: a teljes hűtőrendszert és a hűtőbútorokat lecserélték, LED-világítást szereltek fel, és mindez a meglévő napelemparkkal együtt jelenősen csökkenti az áruház energiafelhasználását csakúgy, mint a környezeti lábnyomát. Az átalakítások egyszerre szolgálják a vevők által az áruházban folytatott beszerzések és az áruházi kiszolgálás hatékonyságát. A vásárlói útvonal lerövidült, szélesebb közlekedőfolyosók szolgálják a kényelmes nagy tételben történő vásárlást. A vevők igényekhez igazítva az áruházi térben nagyobb lett az élelmiszereket kínáló terület. A termékelhelyezéseket a nagykereskedelmi jelleghez igazították: ez 30-40 százalékkal több raklapos kihelyezést, a polcok nagyobb kiszerelésű termékekkel, egységcsomagokkal való feltöltését, és új lépcsőzetes árazási politika érvényesítését is jelentette. A közös ki- és bejárat kialakításával a vevőszolgálat és kassza terület egy térbe került, ami az ügyintézést és az áruházi közlekedést egyaránt meggyorsította. Tóth-Korom Péter értékesítési igazgató, a vállalat Igazgatótanácsának tagja a megnyitón kiemelte: a nagykereskedelmi lánc áruházainak átalakítása és vele párhuzamosan az épületkorszerűsítő, energiahatékonysági beruházások a profi vevők hatékonyabb kiszolgálása mellett arra is felkészíti a kecskeméti egységet, hogy magasabb fokozatba kapcsoljon az értékesítésben. Az igazgató rámutatott: az áruház-átadó mérföldkő jelentőségű a 30 éves jubileumát ünneplő magyarországi nagykereskedelem életében, hiszen azt jelenti, hogy a 2024-es év legnagyobb vállalását, a teljes áruházlánc megújítását is teljesítették.
(turizmusonline.hu)
További információ: